torsdag den 28. juli 2011

Hvordan er det lige det ender sådan her?

Hvor blev den anden part af?

16 kommentarer:

Kine sagde ...

Sånn er det her og. Sikkert to hundre enslige sokker. :(

Bloggen sagde ...

Har du aldrig hørt om sokkeslugeren???
Det er den der nupper dem!
Har selv stået med en masse tøj der skulle lægges sammen i dag, og denne gang manglede der 4 strømper!

tusindfryd sagde ...

Det er nisserne! De sover i dem. Men de tager ALDRIG to ens for så kan de ikke finde ud af hvis sok er hvis. De skifter "seng" ofte og er rigtig dårlige til at smide de brugte tilbage i vaskekurven....

KH

Kirsten sagde ...

Yngstebarnet har accepteret denne naturlov og har sjældent 2 ens strømper på :-)

Lis sagde ...

Vaskemaskinen spiser altid den ene af vores, så vi har også masser af strømper uden en mage.

Dette har så gjort at jeg altid køber de samme farver og modeller. Så kan jeg nemlig få dem parret :)

Kh. Lis

Sara Marie sagde ...

Vask strømper og smådele i vaskeposer... ;)
Vi mangler aldrig strømper mere.
(Kun når ungerne smider dem væk i institutionerne...)

Anonym sagde ...

Jeg slår dem lige sammen i strømpeskaftet, når de bliver lagt til vask. Så ved jeg, at de i hvert fald er kommet med i vaskemaskinen og så er de der også et eller andet sted i bunken. Vi mangler kun meget sjældent strømper :-)

Hilsen Kloge Åge ;-)

Mette Sund sagde ...

jamen, de ender her...http://rokokoposten.dk/2011/06/10/rokokoposten-afsloerer-her-ender-dine-enlige-stroemper/

Anonym sagde ...

Nogle sokker slynges over i det parallelle sokkeunivers under centrifugeringen - men sokkeloven siger en ad gangen, aldrig et helt par

Ellen Kathrine sagde ...

ja her er mindst 20 single børne strømper- og da vi arver tøjet er de svære at finde par til... de der "kloge Åge " råd får jeg svært ved at følge- for så skal jeg jo sortere mere i vasketøjet- og sokkerne ender sjældent samme sted i huset når de bliver taget af... :-) så jeg tror på det paralelle centriguge univers- og på at overskuddet kan gå til hånddukkerteater- en af dagene...

hanne ewald sagde ...

har du virkelig ikke flere, ren misundelse. Jeg har over 100 i et plastik-net!!!

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for alle de gode råd.
Når jeg ikke har flere skyldes det at de lilla er næsten de eneste farvede vi ejer.
Eller har alle SORTE SOKKER.
Og.....at der lige er blevet parret så mange sokker det var muligt fra den store stak.

Karen

Eg sagde ...

Her i huset er det sokketrolden, der snupper den ene. Hvor han gør af dem det vides ikke, for de dukker aldrig op igen, så måske giver han dem til folk som kun har et ben.

Fru Larsen sagde ...

Jamen dem har jeg da! :)

Anonym sagde ...

hvad med at lave en sokke-bytte-central ;O)

man skulle tro sokkefabrikanterne, gav vaskemaskineproducenterne bestikkelse,for at montere en slags indre sokketyve i vaskemaskinerne .....

Margit Ammentorp sagde ...

Nogen gange -- når den ikke tror jeg hører efter, siger min vaskemaskine: "bøvs". Det er når den har spist endnu en sok.
Spøg til side: Jeg har prøvet den der med at købe flere af samme slags, men de kommer ofte, alligevel ikke i samme vask, til trods for sortering efter farve, og efter forskellig vask, ser de ikke ud til at være bare fjernt relaterede.