tirsdag den 19. juli 2011

Cuisine Modernist det nye sort indenfor kogebøger

Jeg har kun et meget stort og dyrt ønske på min ønskeliste i år.
Den nye kogebogsserie Cuisine Modernist.
Det er det absolut nyeste "sort" indefor kogebøger.
Kig ind og se de fantastiske billeder.
Den første kogebog jeg har set, der gennemskærer en wok og gryder og forklarer om processen der sker i maden når den tilberedes.
Du finder hjemmesiden HER.
Kig ind og se traileren om serien og hvordan processerne er forklaret.
Serien er udsolgt og ved at blive genoptrykt :)




Jeg har lånt billedet fra hjemmesiden. Håber det er OK, når det skyldes videregivelse af  begejstring.

Og ja, det er dyre sager, men hold da helt op et arbejde det må have været at lave dem.
Der er også en blog. (Så føler vi os sådan lidt hjemme ikke?)
Tak for tippet Lars. Du ved altid hvad jeg falder for.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

De kogebøger vil jeg også gerne have fingre i, ikke fordi jeg er så god til engelsk........men det er nogle flotte billeder.
-Gitte