onsdag den 6. juli 2011

Sommerfugle i ramme

I skal da lige se....
Mens jeg laver en DIY på de små hæklede sommerfugle.
Ramme til 28,80 Dkr. i Søstrene Grene.
Denne købte jeg i Hillerød i Slotsarkaderne. Jeg skulle bare have fingre i en, man havde svært ved at finde butikken, fordi den er flyttet, og det nye butiksnummer står ikke på tavlerne i centeret.
Men med hjælp lykkedes det.
Det er altså i nummer 130 (på 1. sal) og ikke med i nummer 48!!!!
Hvis nogen skulle være der i nærheden og have brug for en ramme eller noget andet.




De bliver da lidt fine i rammer ikke?
Jeg har bare taget glasset ud.

9 kommentarer:

Curly sagde ...

Tfor jeg kommer til at lave en copy paste når du har lavet en DIY.
De er så søde. Planlægger at lave dem til at hænge på min venindes barnevogn og måske også til at sy fast på en hvid babyrand.

Tina Dalbøge sagde ...

Hvor er det en sjov og sød idé. Jeg så i theVICshop, at de udover sommerfulge havde rammer med skorpioner, fugleedderkopper og andre lækre kryb... Så du kan jo lave en hel udstilling. Jeg skriver du - for jeg kan jo ikke hækle :-) Dejlig sommerdag til dig. KH Tina

Alice Schmidt sagde ...

Dem er jeg godt nok bare vild med

Anonym sagde ...

Hold da op, hvor er de søde. Virkelig en god ide med at sætte dem i de smarte rammer :o)

Pia (mum22boys) sagde ...

Hvor er de fine!.. Gid jeg kunne hækle.. har prøvet, prøvet og prøvet, men pænt bli'r det ikke...min mor siger at det er fordi jeg strikket :o( God ide at forvandle dem til kunst ;o)

Karen Klarbæk sagde ...

Det er altid skønt at mærke jeres positive tilbagemeldinger til mine ideer :)
TAK fordi I er der.
Jeg har endelig fået skrevet ned hvordan man laver en sotr og en lille sommerfugl.
Foto og DIY følger snarest.

Karen

Christina Ravn sagde ...

De er virkelig skønne. Glæder mig til DIY, tror min mor skal have sådan to til sommerhuset, de vil passe så fint :)

Pernille sagde ...

Hej Karen. Kunne ikke lige finde din mail, så nu spørger jeg bare her (håber det er okay). Jeg vil gerne i gang med at hækle en plaid af granny stripes, men er lidt i tvivl om hvor meget garn man ca. skal bruge? Jeg er begyndt at samle en masse blå og grønne nuancer sammen, men det er jo træls at samle alt for mange, eller begynde og der så er alt for lidt. Håber du kan hjælpe :) MVH Pernille - pescno.blogspot.com

Prinsesse Suh sagde ...

Fantastisk idé. Har lige købt hæklenål, tråd og bog om hækling og glæder mig til at komme i gang. Håber at bliver lige så god som dig en dag ;-)