søndag den 31. juli 2011

Jeg fandt den....

Dagens program er noget tæt og påtrængende i dag.
Rengøring af skolens lærerværelse, og vel hjemme igen har jeg bagt kanelsnegle. For familien er spredt for alle vinde, men samles igen om lidt til kaffe.
Midt i min oprydning (som resten af dagen er sat til med) fandt jeg denneher. Den tilhører min kusine, og jeg havde faktisk bare lånt den.
Jeg har aldrig prøvet før, at noget er blevet væk, så bekymringen har været stor for hvordan man skaffer en bog af ældre dato igen!
Jeg troede den var "smuttet" for altid.
Men her er den igen, efter 1½ år, midt i en kasse med papirer.

Du finder kusine Ingerlises skønne blog HER.

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det hænder jo ind imellem at ting bliver meget væk - men hvor bliver man også bare ekstra glad når det er fundet igen:-)

ullaskovjensen sagde ...

Præcis den samme fandt jeg for et år siden ved oprydning efter vandskade. Det er så heldigvis mit eget "arvestykke" - og den kan bruges :-)

1000ideer sagde ...

Det værste er, at når ting bliver væk på denne måde, så leder man igen og igen de samme steder..

tusindfryd sagde ...

Den glæder jeg mig til at lure i en dag ;-)

KH

Lavendel sagde ...

Du ku' bare ha' spurgt...jeg har erhvervet den for nylig (igen) ....rigtig fin bog :-)

Tanker skal der til sagde ...

Den bog ser spændende ud !!!

Godt den kom frem igen..

barnigjendesign sagde ...

Så fint at du fant boken. I Norge sier vi at det som ikke er stjålet eller brent, kommer til rette igjen.
Takk for all sympati du har vist oss i en tung tid. Det er helt forferdelig for oss i Norge. Nå begynner alle begravelsene og minnestundene..... Jeg har arbeidet som en gal, det fugerer for meg for å holde alle de tunge tankene i sjakk.
Hjerteknaggene til lekehuset vårt er fra "Søstrene" De er søte og nemme å montere.
Klem!