torsdag den 14. juli 2011

Fremdrift....

Ah, hækleferie....øh sommerferie!!

7 kommentarer:

Curly sagde ...

Hvor er det bare blevet sødt!
Jeg har heldigvis ferie fra imorgen og så skal der fart i hæklenålen :-)

Frk. Nielsen sagde ...

Hvor er det bare flot!

De skønne tæpper er bare fantastisk tidsfordriv... Har selv lige afsluttet et projekt babytæppe.

Fortsat god fornøjelse! :o)
Pia

Ellen sagde ...

Smukt tæppe. I morgen er det også min tur til at holde ferie, og forhåbentlig få tid til håndarbejde. fortsat god rerie.

Heidi P sagde ...

Hvor er det bare flot! Men ser også ud til at være en tidsrøver! ;)

Unknown sagde ...

Kære Karen - nu har jeg prøvet til med flere forskellige hæklelapper til tæppe/pude, men jeg har stadig ikke fundet ud af, hvordan man skifter omgang så det bliver flot, til stor irritation :( jeg tænkte lidt på om du med dine super DIY kunne vise, hvordan du skifter garn/omgang, du ved for sådan en et visuelt gøre-barn som mig ;o)
Jeg kan sagtens finde opskrifter men altså ikke med ordentlige skift.
Hækler du lapperne ind i hinanden under vejs, eller syr du dem sammen??? Hvis du hækler og ikke kan finde på en DIY, så kunne jeg rigtig godt bruge sådan en også :o)

Det er virkelig smukt dit tæppe, farverne går lige i hjertet på mig, har heldigvis en del af farverne liggende, kommer jo af og til i Søstrenes butik ;o)

De kærligste hilsner
Jill

Nete sagde ...

Wauw, hvor er det flot.

Pernille sagde ...

Hold da op - det går stærk. Og bliver flot :)