onsdag den 15. juni 2011

Mine aftener i paradis....

Stærkt inspireret af en film titel....
Men det skulle nok bare hedde "min aften i paradis".
For vi var på besøg til en fødsesldagsfest i Karolines klasse forleden.
Bare til kaffe, for børnene skulle blive og sove i telt.


Det yndigste gamle hus her i Silkeborg (Sejs) med en skøn gammel have og en formidabel udsigt.


 Her er et kig fra terrassen.


 Og stien til stranden (Søen).


Halvejs nede til det lille eget stykke strand med badebro.

Børnene badede og bagefter var der bål og snobrød og skumfiduser.
Hvem ville ikke gerne bo her? Jeg gad godt.....så kunne jeg med rette sige mine aftener i Paradis.

4 kommentarer:

Inger Lises Verden sagde ...

Kære Karen! Hvor ser det skønt ud! Nød selv en smuk aften-cykeltur langs vandet i aften. Der er noget med vand:-)
Og godt at få mærke en bid af paradis!
Knus Kusinen

Lindas hobbyhjørne sagde ...

Min tante bodde i Sejs i mange år, men bor i byen nå. Jeg har vært der mange ganger, er et veldig smukt sted :)
Ha en fin aften, knus.

Unknown sagde ...

Kan godt forstå du er vild med det sted, det ser da helt fantastisk ud og så så jeg lige tibetanske bedeflag, det bringer minder jeg har rejst meget i Nepal.

Unknown sagde ...

hvor ser det bare super lækkert ud :D