lørdag den 4. juni 2011

Hende den skøre nabo

Jeg vil godt være hende den skøre nabo.
Jeg tager pladsen helt frivilligt.


Sidste år havde vores søde nabo Søren nemlig 8 drengevenner på besøg. Og undervejs kunne jeg fra min have side høre dem klantre ham for, at der ikke var kage til kaffen inden de skulle videre til koncert.
Jeg hentede en stor fragilité fra fryseren. Ventede lidt på at den tøede og dryssede så med flormelis.
Pigerne blev sendt over med den til vild jubel i haven ved siden af.

I år har han været lidt tidligere ude. Jeg blev "booket" forud i kalenderen til dagen i dag, hvor de skulle komme igen.
Om lidt skal de have cupcakes fra "hende den skøre nabo" igen.
Og så får vi selv gæster til kaffe og grill i aften, så jeg har lavet rigeligt.
En formiddags arbejde og 2 fluer i 1 smæk.

18 kommentarer:

Tine sagde ...

De er virkeligt flotte! De skal nok bringe stor glæde på begge sider af hækken:)

Fie sagde ...

Kan jeg ikke også bestille sådan en omgang cupcakes? Det er ikke helt det samme at sidde og slikke skærmen.

tusindfryd sagde ...

Du må hjertens gerne blive min skøre nabo ;-)

KH

Jette sagde ...

Sikke nogle smukke farver og cupcakes. Det er lidt pudsigt, at det lige præcis er den blå og lilla farve, som min ældste datter har udvalgt, til at skulle have malet som brede striber på hendes værelse :o)

JOC sagde ...

Jeg vil også gerne have dig som min "hende den skøre nabo"! : )

Marianne sagde ...

Du er da verdens bedste nabo :)

tempo.dk sagde ...

Sikke nogle flotte kager og sikken en heldig nabo. Ha' en god aften.

Pernille sagde ...

De ser altså gode ud, og skøre naboer er altid et plus :)

June Rothmann sagde ...

Hmmm....jeg er også en skør nabo, men desværre slet ikke så produktiv og sød som dig ;-)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er de bare flotte.
Tænderne løber helt i vand...
Ha´en dejlig aften.

Knus Susi

Tina Dalbøge sagde ...

Jeg skriver altså til dig hvis vores nabos hus bliver sat til salg en dag :-)

Min stil sagde ...

He he, det var nok populært kan jeg tenke meg.
Ønsker deg en flott helg.
:) Susanne

63 grader nord sagde ...

Å hvor gjerne jeg skulle hatt deg som nabo! Heldige gutter det må jeg si! Kos dere med grilling i aften!

Rannvá Dávadóttir sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at have dig som min nabo! ;)

tonemor sagde ...

Jeg venter i spenning på dine hindebærsnitter. Eller bringebærsnitter, som vi ville sagt i Norge. Bringebær smaker utrolig godt i kaker. Måske neste helg? Da er eksamen over her i huset, vi kan puste ut og feire!

Karen Klarbæk sagde ...

Hvor er I dog søde allesammen.
Jeg flytter ikke lige :) og naboen gør nok hellerikke, for de er ved at bygge til.

Mere om hindbær snitter snart.
Der er 2 favoritter i blandt de opskrifter jeg hr prøvet.
Den ene mere blød type, den anden mere sprød.
Så er det jo hvordan man synes hindbærsnitter skal være?

Fortsat god aften.
Karen

Karen Marie sagde ...

Mon ikke du snart skulle tage og flytte til Rødover - sådan cirka i nabo afstand til mig?? Mums de ser lækre ud - håber i nød dem :0)

KH Karen Marie

Kirsten sagde ...

Hvad er det, du sprøjter ovenpå som pynt? Det imellem kagen og de små stjerner.