søndag den 26. juni 2011

Jeg er også hoooked

Er det bare Curly og mig, eller kunne du også blive HOOOKED?

Jeg har købt Zpagetti (jersey strimlet) garn hos Tanterne, fordi det bare er vildt sjovt, fordi man ikke selv skal sidde og strimle.
Det gjorde jeg nemlig en gang mens jeg arbejdede for Stof og Stil, (og strimmel klipning tager tid).
(OBS. INFO: Stoffet i indlægget jeg linker til ovenfor er forlængst udsolgt, for det var i 2009).
Hos Tanterne er rullerne på ca. 800 gr. og de er lige klar til brug af min nye store hæklenål med glimmer.


Det var da den sjoveste nyhed. Jeg skal da vist i gang med et par hæklede kurve?

8 kommentarer:

Fie sagde ...

Jeg har godt set det ovre ved Julia (aalerusen) men er ikke selv ferm med en hæklenår. Man skulle dog mene, at selv jeg burde kunne styre en hæklenår af de dimensioner til noget brugbart og sjovt ser det ud.

Mama-T sagde ...

Waouw og lidt hrmpf, for her er så endnu et behov jeg ikke vidste jeg havde, hehe! Nu må jeg jo ind forbi tanterne.... igen! Godt man bor tæt på :)
God søndag
T

Fru Schou sagde ...

Det ser vildt spændende ud:-)

Curly sagde ...

I'm in love!!!
Og det er jo sådan noget "once in a lifetime" for der er kun 2 ruller af hver. Jeg havde forelsket mig i noget blåt med en hvid stribe i og nu står de hjemme hos mig. Ikke at jeg ved hvad de skal bruges til endnu, men jeg kan jo ikke bare vente med at købe dem til de skal bruges!

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Dét glæder jeg mig til at se, hvad du får ud af. Håber du laver sådan en firkantet kurv med låg:-) Den ser fed ud:-)

Kathi sagde ...

Åh hvor dejligt dette garn. Jeg har det i sort og hvid.
Jeg hæklede en pose, og derefter en anden
Mini tæppe. Du laver gode ting. Wonderful.
venlig hilsen
Kathi

Tina Dalbøge sagde ...

Glæder mig til at se hvad du får ud af det ;-) Noget spændende tror jeg :-)kh Tina

lise sagde ...

Efter at have set de skønne tasker, som Julia (ålerusen)har lavet, er jeg HOOKED...helt sikkert :-)