torsdag den 16. juni 2011

Festvimpler til låns

Sidste år holdt vi havefest i anledning af vores kobber bryllup.
I den forbindelse lavede vi det store festudstyr med vimpler, stager etc.
Og hvor er det bare fedt når nogen kan genbruge det man har brugt tid på at få lavet.



I går har jeg afleveret 8 hvide duge, sølv candelabre og stager, vimpler, lys og servietter og i dag har jeg en hel plastkasse rosehoveder med til min kollega.
Så er hun klar til datterens skoleafslutningsfest fredag....håber jeg.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er bare tigtig fint du kan låne det ud. Her i min lille by har vi fælles partytelt, med møbler, gulvtæpper, kulørte lamper, hvide tallerkener, vinglas og bestik til fælles brug. Vi har købe det gennem årene og betaler et fast beløb til partypakken.

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Rigtig god ide. Vi har et fest-danse-tæppr. Et stort smukt "ægte" tæppe som vi for nogle år siden ofrede og brugte til dansegulv til en stor havefest. Siden har det været lånt ud til mange fester og er i vores omgangskreds berømt og berygtet :-)
Rigtig god dag til jer alle.

Kaptajnen sagde ...

åååh det er bare så fint, måske til min fødselsdags-have-fest.... Vil ELSKE alle de farver i min have.

Mvh Mette Marie - NY I BLOGVERDENEN
http://kaptajnwilly.blogspot.com/

Kamilla Krause sagde ...

Jeg må simpelthen bare lave de flotte Festvimpler til min datters have-fødselsdagsfest på næste lørdag. Men er ikke nogen "haj" inden for sy-og stof, så jeg har et ganske udmygt spørgsmål - hvor meget stof vil du anbefale at jeg køber pr. farve??
Har lige brug for lidt udvidde hjælp :-)