fredag den 24. juni 2011

Perleblogger Isabella Solliv UPDATERET...

Her kommer en perleblog jeg har glædet mig til at vise frem.



Jeg var nemlig så vildt heldig, at møde Isabella helt tilfældigt i PRIK i København for nogen tid siden, og jeg ved ikke hvordan, men vi kom i snak i butikken og fandt ud af at vi begge to bloggede....og kom til at tale om hvordan man bliver set og læst af flere og så var var det jeg trak PERLEBLOGGER kortet......
Så nu, nu er hun her, lige til dig der gerne vil se en fantastisk skabende kvinde over skulderen.
Velkommen til Isabella Sollivs blog.

2 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

søde Karen har hun en blog også? For når jeg trykker på linket kommer jeg på hende hjemmeside, som dog også er smuk! :)

Céline sagde ...

Her er det rigtige blog linket ;)
http://isabellasolliv.wordpress.com/

HA en dejlig dag derude...
Céline