torsdag den 16. juni 2011

Sculpture by the sea 2011 Aarhus

I dag skal jeg på udflugt med min tøsegruppe Rapænderne.
Vi skal på min medarrangørs foranledning se Sculpture by the sea i Aarhus.
Og det er jo lige ved siden af, hvor jeg arbejder.

I aftes har jeg bagt cupcakes til den store guldmedlje (så alle "ænderne" kan få kage til kaffen i dag)...altså efter vi kom hjem fra skuespil og fælles spisning og sommer koncert på børnenes skole.

Hmmm presset skema denne uge.....
men masser af tid til at hækle vimpler i aftes på skolen, så intet er galt uden det er godt for noget.

Blledet her er fra tidligere. Den nye stak er enndu større :)

3 kommentarer:

tusindfryd sagde ...

Kære du burde lave et lille bidrag til Sculpture By The Sea, to kæppe i sandet og en vimpelrække imellem....kunne da være lidt funny ;-)

KH

Christina Ravn sagde ...

Fantastisk idé tusindfryd, griner! Og så skal den koste 1. mill. - MINDST!!

Uha Karen, mon planen er holdt med det vejr? Det er meget vådt lige her lidt syd for Århus.

Karen Klarbæk sagde ...

Fantastisk aften. Havde en plan B da det begyndte at storregne lige som vi var færdige med turen.
Vi havde fået lov at låne mødelokalet hos "Anna og Clara", så der kunne vi spise sandwich og mine medbragte cupcakes i tørvejr.
Fed ustilling by the way...(by the sea må det vel hedde?)

Karen