tirsdag den 7. juni 2011

Bryd vanen. Lad dig inspirere

Når jeg laver noget, lader jeg mig inspirere af ting omkring mig.


Som f.eks. her en Vero Moda pose. Jeg havde hæklet en ordentlig stak vimpler, og det viste sig der lige var de farver jeg skulle bruge og lidt til.



Det er en nem måde at komme ud af sine farvevaner på. Man kan tvinge sig til at kombinere ting på nye måder, og på den måde måske åbne øjnene for en helt ny kombination.

Opskrift finder du HER
Garnet jeg har brugt finder du HER.

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det var da smart. At lave farvevalg ud fra en pose. Det er kreativt.

Frk. Toft sagde ...

Hold nu op en smart måde! Sådan havde jeg ikke tænkt på at man kunne! Jeg har en tildens til de samme farver! Så kreativt! Der må jo også være en grund til at du arbejder med sådan noget! :o)

Knus Mie

Anonym sagde ...

Og så er man næsten tvunget til at have et ordentligt garnlager, så alle nuancer er tilgængelige ;)

Trillemus sagde ...

Ej hvor smart. Det har jeg aldrig tænkt på. Nu vil jeg kigge mig omkring og lade mig inspirere til andre farver.

Kh Mette

Anonym sagde ...

det er sjovt at lege med farver,farver man normalt ikke syntes om, kan pludselig blive ynglingsfarven i den rette sammenhæng........
jip

ps.
(endelig en blog man let kan kommentere på, jeg syntes der er så mange forskellige måder, og så mange blog´s jeg gerne ville skrive en kommentar på, men kan ikke få den sendt med min google konto , hvis jeg er heldig kan jeg sende som anonym , nå der er sikkert bare mig der er en tumpe ;O)
ha´ en fortsat god dag og tak for dine mange indlæg som jeg følger hver dag.

Unknown sagde ...

Inspirasjon kan man få overalt... :O) Flott vimpelrekke!

Irene sagde ...

"Kill your darling" har jeg brugt mange gange for at bryde en vane eller hvis man sidder fast i en ide, man er forelsket i... :-)