lørdag den 4. juni 2011

En give away mens I venter på min

Jeg har lige opdaget, at jeg har rundet 1500 faste læsere her på bloggen. Og OK, det er så svimlende højt et tal af mennesker, der har valgt at følge med, at det da skal fejres med en give away. Den lader bare lige vente lidt på sig, for jeg har aftalt noget i samarbejde med en anden, og vi skal lige være klar begge to.


Imens kan jeg anbefale den her give away hos Katrine (Risse og Co.) i stedet.
Jeg har altså lagt lodder ind og venter nu spændt på det bliver den 15. Juni.

Og min give away....den følger i nærmeste fremtid.

2 kommentarer:

Deirdre-Ann sagde ...

Spændene blog - jeg følger med med stor fornøjelse!!

Pernille sagde ...

WOW 1500 læsere! Og jeg er glad for mine (sølle) 14 :D Glæder mig til at se din give-away. Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com