søndag den 5. juni 2011

Det nye blad er kommet

Man skal glæde sig selv en gang i mellem. Måske med noget man ikke behøver, men bare synes er rigtig dejligt at have eller få.
Jeg elsker ting der kan inspirere mig og jeg ofrer glad og gerne energi og penge på at have inspiration indenfor rækkevidde... altid, for man ved jo aldrig hvornår man lige har lyst eller lyse modtagelige øjeblikke.
Så det var skønt i går lige at modtage det nye Strikke magasin....i stedet for det der fine fartfælde foto jeg går og venter på at se :)

Jeg har allerede en drenge favorit trøje i bladet....men jo desværre ikke nogen drenge :)

6 kommentarer:

Shh sagde ...

Hej. Jeg har lige opdaget din fine, fine blog. Sikke skønne DIYs! Der er flere opskrifter jeg har gået og ledt efter. Fantastisk.
Hilsen fra en (mindre øvet) hækler
Mia

Maj♥ sagde ...

Der er så mange skønne blade derude i verden - og med min tendens til at blive afhængig af alt for skønne blade bør jeg nok holde snitterne langt væk fra dette...smil!
Har lovet mig selv at "spare" mine bladpenge sammen til en god strik-til-børn-bog - skal bare lige finde den rette;)
Krydser fingre for at min ryggrad klarer presset;)

Marianne sagde ...

Fartfælde foto - hvad er nu det? Jeg har da lige siddet sammen med sådan en rolig, hæklende pige. ??
Tak for en dejlig og hyggelig dag med god snak og masser af inspiration.
(Øv at jeg skal jobbe i morgen - jeg vil hellere hækle :)

Pia Dybdal sagde ...

Åh Karen, jeg ser så mange strikkeopskrifter til min lille yndlingsdreng - men kan ikke strikke .-( he he
Er der mon også hækleopskrifter i bladet?

Hygge-Strik sagde ...

Jeg har også lige modtaget bladet og det er en stor fornøjelse at bladre i, det er blevet meget bedre med tiden.

Unknown sagde ...

- det har jeg, Karen ;-)