onsdag den 1. juni 2011

Altan hygge

13 etager over Aarhus.
Lang og grå beton altan er forvandlet til en skøn grøn oase.

 Kunst på endevæggene, stole og hyggekroge og glasfacade man kan skubbe til side.
Og fuld sol.
Ja, solen gør bestemt også sit til drømmen om oase.


Det har en helt særlig duft og fornemmelse med meget grønt, så højt over byen.
Her kunne jeg godt drømme mig væk til.
Skønt det er er en af mine allerbedste venner der bor der.

Er du med altan?
Grøn eller en helt anden stil?
Vi vil gerne se den på bloggen.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

har både en indendørs og udendørs altan, som jeg viser på min blog:)

Marina sagde ...

Dejligt.

Da vi boede på Frederiksberg havde jeg en lille bitte altan som jeg fyldte helt ud med blomster. Så kunne vi slå dørene op og sidde i "haven". Folk stoppede op nedenunder og snakkede om duften og da jeg kom i mødregruppe sagde de andre: "å, det er dig med altanen" og kendte den allesammen selvom de slet ikke boede i min gade. Det er jeg stadigt en lille smule stolt over.

Glædelige sommer. Jeg kiker ofte ind men får ikke kommenteret så tit.