mandag den 20. juni 2011

Kan det virkelig passe?

På fredag skal jeg til Odense.
Jeg holder en fridag og tager afsted for lige at klare en "skoledag"....Ja, det er faktisk hvad
jeg/vi er inviteret til.
Jeg har nået at tænke mange gange her i de seneste uger, om det virkelig kan passe, at det er 25 år siden jeg var færdig med 12. klasse på Rudolf Steiner Skolen i Odense?
...men 1986...så må det må jo være rigtigt.
Og så er det lige man gør lidt op.....Hvad har jeg brugt årene på?

Almindeligheder, eller lige det jeg drømte om?

Måske vi bare skal stoppe op en gang i mellem og se om vi er på rette vej?
Og huske at kigge efter, om vi gør lige det vi så gerne vil?

Lav en rigtig god dag :)

3 kommentarer:

Curly sagde ...

Må man gætte på en tur i Tanterne :-)
Det er farligt at bo så tæt på dem, det er kun 500 meter fra hvor jeg bor!!

Charlotte sagde ...

Kender du noget til Steiner skolen i Esbjerg? Vi overvejer nemlig om det skulle være noget for vores troldeunger... Min mand har dog en ide om at det mest er for piger pga. de skal lære en masse håndarbejde ;)

Heste-snurretoppen som du også tidligere har vist, hvor er den fra?

Lotte

Curly sagde ...

Jeg er lige blevet færdig med det første Zpagetti projekt... (er på bloggen)
Nu må vi jo se hvor meget der er tilbage på fredag... hehe!!