tirsdag den 7. juni 2011

Hatten af for....



Det kan være du kender en der har mistet håret?
Eller ihvertfald en, der kender en der har?

Jeg synes det er et fantastisk værk Luna Hvid har i gang.
Kvalitet, livsmod, god stil og indlevelse i andres behov, er bare nogle af ingredienserne.
Ja, og så er hun uddannet designer, så hun rammer trenden og kender materialerne og ved hvordan man får en hovedbeklædning til at sidde godt.

En kollega kom (p.g.a. kræft) med en af hendes hovedbeklædninger på, og i sympati med designet udbrød jeg: "Sådan en kunne jeg da faktisk også godt tænke mig".
Og er det ikke sådan det skal være?

Luna Hvid har lige etableret en ny og super flot webshop.
Og jeg har "slået op" på mine yndlingsmodeller, hvis du vil se dem?

En af Lunas gode ideer er, at budskabet skal gå fra kvinde til kvinde, så omkostningerne kan holdes nede, altså ingen fancy blanke brochurer.
Så fortæl det til en kvinde du kender, eller en der har mistet håret.

Og så har jeg lige lånt Lunas skønne slogan:
Vær god ved andre hver gang det er muligt...
-og det er det altid.

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hun er nemlig rigtig god til det hun gør. Jeg er vild med bandanatørklæderne...wauv!

Go' aften.

Gitte sagde ...

...også dem fra Charlotte Sparre ;-)