fredag den 3. juni 2011

Solbriller

Mine øjne er ikke som de var tidligere.
Hvis jeg gik med solbriller dengang var det mest for udseendets skyld.
Nu kan jeg ganske simpelt næsten ikke køre bil uden.
Til det formål har jeg naturligvis et par der prismæssigt kan tåle at blive siddet i stykker, glemt eller tabt på gulvet. Dem købte jeg sidste år i Søstrene Grene. Men når jeg nu skal have dem på også udenfor bilen, kunne jeg rigtig godt tænke mig et par af denne model fra Ray-ban. Mere classic findes vel næppe?
Men måske jeg på 2 måder, lige skal vente og se hvor godt billedet blev, når jeg har de andre solbriller på?
(altså det billede politiets fartkontrol snuppede af mig iført solbriller og hvid bil forleden).

God weekend lige om lidt.

3 kommentarer:

Randi B. Jensen sagde ...

Håber ikke det billede bliver alt for dyrt :-)
Ray Ban går du ikke fejl af. Jeg ærger mig over, at jeg nu om dage er nødt til at have glas med flere styrker i, for jeg har tidligere haft et par Ray Ban solbriller og de var altså bedrer end dem, jeg har i dag.
Dejligt solen skinner og vi har brug for solbriller :-)

Dorthe sagde ...

Jeg er på mine 2. Ray ban det er bare de bedste solbriller der findes. Dem kan du rolig købe. De er måske lidt dyre men de første havde jeg i 6 år og
jeg fik bare strammet stængerne et par gange. Og jeg bruger solbriller hver gang solen er fremme fra tidlig forår til sent efterår. Nu er de mine ekstra og faktiske fine nok. Men der var kommet nogen som var lidt mere damet som jeg gerne ville have. ;)Så gå du bare ud og køb dem :)

Villa Ko sagde ...

Øv da. Ja, du bliver jo nok genkendt ;-)