fredag den 17. juni 2011

Lige mig....

Beklager den lidt tværede billedkvalitet.
Men jeg havde kun fået min iPhone med og tilmed var vejret en smule grumset i går.
Dem der ikke kan se at den udstilling i går,
"Sculpture by the sea" lige er min stil....
ja de har nok bare ikke fulgt med længe nok på bloggen...hi hi.


Ja, hvad er det lige for en farve?????

 
Og hæklede gobler i massevis.
Måske det var her mine hæklede vimpler skulle have sneget sig ind, som en del af udstillingen, som Wenche så lystigt foreslog i går?


Gåturen langs stranden i Aarhus er bestemt anbefalelsesværdig, især lige for tiden.
Læs mere HER:

2 kommentarer:

tusindfryd sagde ...

Kære du skal da vikle dine vimpler om den stol der !!! Den beder da selv om det ;-))

KH

Tina Dalbøge sagde ...

Det er skønt for vores by at vi igen får så flot og anderledes en udstilling. Man bliver jo helt stolt over at være århusianer.