mandag den 11. april 2011

Pastel universet

Pastel-æskerne var først kommet i butikken i City Vest i fredags da jeg kom forbi på vej hjem til Silkeborg.
Det gav  mig mulighed for at blive den glade ejer af en stak til gode Søstrene priser.


Og lysene....(sådan samlet i blandet pastel look) er jeg blevet forfalden til forlængst.
Så kan man jo pimpe samlingen lidt med et par gule i Påskedagene, og mere lilla/rosa og lys lime bagefter.

I år hører skraldfarverne til udendørs....pastellerne er flyttet ind for alvor.
Og i Påsken (ventet med længsel) bliver der sat i stand i spisestuen siger Pindsvinemanden.
Der mangler forlængelse af et par gulvbrædder, væv og maling og en ny vindueskarm.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

de er bare så skønne de æsker fra grene og billige, fik også købt en af hver:)

Unknown sagde ...

Synes samlingen af lys og stager er rigtig fin.

Leander sagde ...

Sikke fine de æsker er, jeg kommer bare alt for lidt i søstrene efter jeg er flyttet ud af byen...

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Var forbi Søstrene i går, og endelig havde de fået garnet, så der blev købt ind. Og så røg der selvfølgelig også lige lidt pastel lys i kurven. Når de står i stager ved siden af de fine grene med hæklede pastel æg på, skaber det så smukt et rum. Så jeg ville bare sige tak for alt din inspiration du giver videre, og ønske dig en god dag. kh Johanne