onsdag den 27. april 2011

En arbejdsskål

Jeg har vidst et eller andet med skåle og håndarbejde.
Det ligger så godt i en skål.
Den kan lige sættes på bordet rundt om i huset.


 Og alt efter størrelse indeholde det jeg er i gang med.
Den gule er fra Søstrene Grene.

Denne skønne sorte håndskårne skål er fra en fin lille web butik jeg fandt for nyligt.
Du finder den HER
Efterførlgende fik jeg en venlig mail om, om mine billeder måtte blive brugt på hjemmesiden.
Det er lidt sjovt at se sine ting i helt andre omgivelser.


Det er virkelig et yndlings sæt med 3 størrelser.
Bruger du skåle eller mere traditionelt kurve til dit håndarbejde?

13 kommentarer:

... sagde ...

Karen, I like your handwork a lot! And also the colours!

Lindas hobbyhjørne sagde ...

Jeg har en kurv hjemme og et nett som jeg har med meg når jeg er bort på besøk :)
Ha en fin aften :)

Randi B. Jensen sagde ...

lige for tiden er mit håndarbejde i en kasse med låg, sådan en Ikea ting, fordi jeg har et barnebarn på 11 mdr., der er meget interesseret i alverdens ting også strikkepinde og hæklenåle - så din ide med en skål på bordet er ikke helt dum for mig, bortset fra, at det bliver svært at have mit tæppe deri :-)

Jatte sagde ...

Så fine farger du hekler i :)
Morsom idè og ha det i en skål..

Jeg har mitt i kurv, en kurv jeg arvet etter min bestemor og en kurv jeg har kjøpt - syns det er sjarmerende med en kurv til håndarbeid ;)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Tone sagde ...

Akkurat nå holder jeg på med en stor jakke, så da har jeg det i en kurv på gulvet. Men noen ganger når jeg holder på med noe smått, synes jeg også det er kosleig å ha det i en fin bolle. Vakre garnnøster kan jo være skikkelig eyecandy :)

Ingerlise sagde ...

Jeg har i årevis haft svært ved at gå forbi skåle drejet i træ og de såkaldte hævekurve. De var så gode at tage med ud i haven så garnet ikke trillede ud på jorden. Lige nu bliver de ikke flyttet rundt, de er parkeret med indhold, men måske skulle jeg rydde op og gøre dem mobile igen.

KirstenK sagde ...

Jeg har også mine håndarbejder i skåle...alle mulige former for skåle!

Mette Glerup sagde ...

Hej søde Karen. Jeg har lige tildelt en award - for din dejlige blog. Håber du vil tage imod den!

PUK sagde ...

Haha! Jeg har mit håndarbejde i trækasser, kurve, poser, skabe og bare overalt. Driver min mand til vanvid indimellem:)

Inge Tollestrup sagde ...

Jeg bruger en gammel syltekrukke - brun, glaseret og høj og smal - perfekt til garnnøgler, der helst skal blive i krukken

Maiken sagde ...

Jeg har mit i en stor picnic kurv :)

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Jeg har en skål, eller fad er det nærmere, der er købt på et marked i Indien. Lavet af "genbrugs blik". Den er så fin med tyrkis maling og skrift på og den kan rumme mine igangværende projketer. Og dem kan der være mange af...

Henriette sagde ...

Skåle, kurve og små bakker - der ligger mit håndarbejde også rigtig godt. Som du "siger" det er nemt lige at tage med rundt i huset eller i haven ♫♪