mandag den 18. april 2011

De lykkedes...nu følger cremen

Man må sige at vores første forsøg med Macarons lykkedes. Men kan det mon andet når man følger instruktionen slavisk?



Jeg kom dog alt alt for lidt farve i, så næste forsøg bliver med lidt mere pang og skrald og bang.
Og cremen skal desværre stå til i dag, hvor jeg lige om lidt tager toget til København med ældstebarnet.
Shopping efter viskelæder m.m. i indre København.
Og ja...TOGET. Det er næsten aldrig med toget, så jeg glæder mig, for nu er der jo hækletid undervejs.
I aften skal vi bo hos Wenche....og jeg har næsten abstinenser. Der går alt for lang tid mellem vi ses.
God mandag.
Jeg skal stor nyde det...endelig et par hverdage fri.

1 kommentar:

Lis sagde ...

God Tur, jeg er også vild med togture, så misunder dig lidt.

Kh. Lis