søndag den 24. april 2011

Gå amok for 100 Kr.

I går gik jeg amok for 100,10  Kr, i Søstrene Grene i Hjørring.
Hold da op for en stak jeg fik anskaffet til sommerhuset.
13 stk. for 7,70 Kr. pr. stk. og 2 x 3stk.  rengøringssvampe i fede farver til  4,94 dkr. pr. pakke
(Min mor er normalt til hvide klude i hendes sommerhus, men blev lige overtalt til, at de her farver da var festlige til sommerhuset).


Til slut lige en pakke skuredimser.

(de er jo normalt bare mørkegrønne, men altså ikke i sommerhuset hos os any longer).
3,98 dkk for sådan en pakke.
Og så skal der gøres rent her i sommerhuset, for vi skal hjem og i sætte væv op i en af stuerne derhjemme, så det er tid at forlade sommerhuset for denne gang.
Jeg har glædet mig i måneder til de her rengørrigsglade ordrer kom hjem til butikkerne.
 Jeg ELSKER farver til noget så kedeligt som rengøring.
Jeg havde aldrig været i METROPOL centeret i Hjørring før.
men det var virkelig et besøg værd, så kig ind der hvis du er i nærheden.

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg blir bare så glad over å se alle dine fine blogginnlegg. de fineste kluter. jeg var i København nå i påsken og kjøpte med hjem det fine garnet de hadde på Søstrene grene. Ha en riktig god påske videre. Wilhelmine i norge

Heidi sagde ...

Those are such fun colors bring on the dishes!!

Jenny sagde ...

Det er et rigtig godt center! Jeg har selv været i sommerhus på de kanter i påsken og fik købt hæklenåle, krydderier, sko og en jakke i Metropolcentret - jeg kan altid finde noget der :)

Savner allerede sommerhuset :(

Emmy sagde ...

Hvor er det en fin blog du har.

Ja, det er fine karklude i utrolig mange smukke farver du har købt i Søstrene. jeg kan godt forstå du ikke kunne lade dem ligge og så for kun 100,00 kr.

Jeg er selv flittig besøgende i Søstrene i METROPOL i Hjørring.

Unknown sagde ...

Det er jo rene kuppet du har gjort. Forstår at du kan glede deg til rengjøringen. :))

IF Stjernen sagde ...

Jeg skal vist lige et smut forbi søsterne i næste uge. De rengøringsting vil helt sikkert gøre lykke i årets pakkekalendre :-)

flet ogsjov sagde ...

Var lige på nippet til at strikke/hækle klude selv. måske jeg bruger tiden til et andet projekt og luller forbi den nemme/billige vej :)Tak for tippet

Tulip sagde ...

Hehe, her blir det jo GØY å vaske, med disse flotte fargene!!!
Kult!!!

Bodil (200procent) sagde ...

Biblioteket i Metropolcentret er bestemt også et besøg værd - det er indrettet af et kunst/designfirma, Bosch & Fjord, og er alt andet end kedeligt :-)