onsdag den 6. april 2011

Jeg vil eje dem allesammen

Siden jeg for over to år siden købte min første Dumpling Dynasty pung har jeg været forelsket.
Der er ikke en eneste af Fiona Hewitts skønne designs jeg ikke bare VIL EJE!!!
Du finder hendes skønne blog HER.
Senest så jeg de her skønne DIY sykit på Tanternes messestand i Middelfart.
Du kan finde dem i deres butik i Odense.


Jeg "ejer" allerede poser, toilettasker og punge og et enkelt sykit.
Men den slags samling kan da slet ikke blive for stor...vel?

4 kommentarer:

Billy Hankat sagde ...

Det er altså også bare for lækre sager. Hver af de 2 viste kits fandt deres vej herhjem til jul, for mine 2 ældste døtre fik dem i julegave - de er skønne:-)

Pernille på 1. sagde ...

De er så lækre de sager, jeg var i Tanterne og desværre så var der ikke meget af det på deres hylder... det var i lørdags, så måske har der bare ikke være fyldt op

Udda Bella sagde ...

De fineste fineste æsker, har den selv i orange, man blir glad af se på den! O i den ligger kun de fineste små syting, hjemme hos mig!

Thea's Mania sagde ...

Bare helt nyyydelig!!