fredag den 1. april 2011

Perleblogger Christina med bloggen Uni*C

Her kommer denne uges første perleblogger. Hun er perle nummer 73. Tænk engang! Det er da lidt vildt ikke at vi er så mange der blogger? Og ikke så sært at mange perler nærmest bliver væk i mængden.
Men her kan du stadig få fokus på din blog og få den vist frem. Se her hvorfor og hvordan.

Christina skriver selv :

Jeg blogger om alt det kreative der optager mig. At male, at hækle, patchwork, tage billeder og redigere dem. Kreative projekter med mine børn. At møde en Italiensk blogger. Mit dogme-bryllup.
Mit snarlige studie på psykologistudiet på Århus Universitet.
Jeg blogger om genbrug og dejlig mad.
Jeg blogger om det som er særligt for min verden.

Så kig ind i Christinas skønne univers  her


Du kan også deltage i Christinas skønne give away HER.

2 kommentarer:

Frk. Ranke sagde ...

Hej Karen, elsker at følge med i dine perleblogger indlæg og har da også meldt mig som fast læser på et par stykker. Synes at det er skønt at du vil hjlæpe os "små" blogger.

Jeg synes at jeg i sin tid sendte en mail til dig for at være med, men jeg må indrømme er jeg er blevet helt i tvivl om mailen er kommet frem, jeg kan ikke selv finde den i min mailbox.
Jeg blogger på http://frkranke.blogspot.com/
Kan du fortælle om jeg har fået sendt mailen rigtig afsted?

Louise

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Har været fast læser hos Uni C et stykke tid og hun er helt klart et besøg værd :-)

De bedste hilsner

Bettina