lørdag den 2. april 2011

Mit farve laboratorium

Når jeg "bides" af en ny farvesammensætning, kommer den straks i sving i mit "farvelaboratorium"....altså:  i stuen, gangen, soveværelset, køkkenet, spisestuen  eller et helt femte sted i huset eller i håndarbejdskurven.


 Langsomt dukker der flere og flere ting op fra gemmerne. Ting der er med til at forstærke indtrykket.


Og "holder den" så bliver den implimenteret i mit farvekort "på harddisken" og nogle gange også på arbejdet hvis den er stærk.


 Lige nu er jeg i "prøve af og finde ting frem fasen".
Der hvor det er så spændende om den holder eller opgives.

Det der brune glas burde være "usælgeligt"? Men sammen med peach og neon pink dur det på en eller anden måde bare.
Kunne du blive vild med peach sammen med gyldenbrun og et snert af neonpink?
Jeg kunne ikke blive....jeg ER vild allerede.

4 kommentarer:

Malene Holmgaard sagde ...

Me too! Me too! Me too! Vildt inspirerende...

Mie sagde ...

Uhmm, ja det er en lækker kombi. Og i kombination med noget sommer og høj sol bliver det endnu mere lækkert :-)

Unknown sagde ...

:-) Dét er en af de modige....Hmm, men lur mig, om ikke du endnu engang er "spot on"
Fortsat god arbejdslyst i laboratoriet.
Rikke Røjkjær (tidligere Frk. Hverdag)

tinde sagde ...

Den sidste hylde der .. i plexi. hvor er den fra :)