onsdag den 13. april 2011

Der er så meget....

Der er så meget jeg ikke kan nå lige nu, som jeg kun får gjort halvt.
Måske det er derfor jeg ser ekstra frem til Påskeferien.
Jeg håber bare at
SÅ BLIVER ALT PERFEKT?
For her er det mere tid end lyst der er mangel på,
for jeg vil så gerne lave:
Pom pom'er, hækle flere æg, komme længere med zig zag tæppet, til lancerings fest af en fantastisk cd, til København på shopping med mine piger og besøge Wenche.
Rydde op i mit værksted igen, til Skagen et par dage, alt imens jeg skal se gode venner.
Prøvebage macarons og cupcakes incl. icing og sukkerkugler o.s.v.
Skrive et gæstebloggerindlæg hos en god ven (I skal nok få et link) , læse og lave besømmelse af en
12. klasse årsopgave om dansk tøjdesign fra en Steiner elev på Rudolf Steiner skolen i Odense.
Og i haven + alt det der daglige med tøjvask og opvask o.s.v.

.Jeg er "kendt" for at have 48 timer i døgnet....
men lige p.t. strækker det hellerikke.
FERIE KOM HID.

7 kommentarer:

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg blev helt forpustet...
Du skal da vist have 76 timer i døgnet for at nå det hele, eller en meget meget lang påskeferie :D

Marianne sagde ...

utroligt hvis du kan nå alt det du gerne vil :)
kh♥

Mette Glerup sagde ...

Puha - jeg får helt stress af din liste :o).
Du må vist hellere forlænge påskeferien lidt...
God ferie!

Unknown sagde ...

Påsken er vidst ikke lang nok - det var noget af en liste.

www.frunielsen.com sagde ...

Hejsa Karen
Jamen jamen du har bare gang i meget og har fortjent en lille pause. Jeg vil lige rose dig sikke da nogle smukke farver bomuldsgarn du har indkøbt,-- jeg var hos søstrene idag i Horsens og måtte bare købe alle farver.Hæklenålene så søde ud men jeg er så forelsket i clover så-nej men de er super til en nybegynder der holder af et smukt look.
Ikke for at stresse men kunne du ikke også tænke på at købe stof ind til småprojekter og patzwork osv.i poser med noget blandet. det vil passe så godt til det du har inde nu,-- dåserne de var da bare også så seje STORT ROOOOOOOOOOOOOS
og Snart LAAAAAAAAAAAng påske og husk at nyde det hele.
frunielsen

Stine sagde ...

Kender det så godt!
Og det er godt, at din liste indeholder en masse afslapningsting og ikke kun ting, som stresser, for så var det da ikke til at holde ud :)

Trine - Amtril brugskunst og gaver sagde ...

Jeg hører også dem der helst så flere timer i døgnet, men faktum er at jo mere man får presset ind i den der ferie der står lige for døren, jo mere energiforladt er man når ferien er slut. Og det var jo ikke lige meningen!
Så husk at nyd påsken (sammen med alt det andet....:))