fredag den 1. april 2011

Billedet på dit liv?

En plan er en plan indtil man laver en ny.
Jeg har hæklet i Christinas sofa i aften i stedet for i min egen.
Det ene barn sover ved en klassekammerat den anden har en veninde med hjem. Der var ro i huset, så jeg stak af et par timer.

Min søde veninde og hendes kæreste er gået fra hinanden. det er som alle ved, jo ikke en let sag at klare.
Men Christina har brugt metoden som billedet illustrerer:
Finde ord og sætninger på alt det hun gerne vil have i sit liv.
Stille alle idealerne op, og endda gøre det med kreativ baggrund.
Faktisk synes jeg hendes billede er blevet vildt flot, og det er rigtig interessant at læse alle de små sætninger hun har fået stykket sammen. Vi er så heldige, at vi har fået lov at kigge med her.
Måske du bliver inspireret til morgendagen ligesom jeg:




Tak for god inspiration Christina og hyggelig hækleaften.

9 kommentarer:

perlepaladset sagde ...

Hold da op, hvor er det flot.
Og en helt fantastisk god måde at få tankerne ud og se nye udfordringer samt alle de dejlige oplevelser som også kommer over tid..

PynteMynthe og Mor sagde ...

Fantastisk idé til at bearbejde sorgen!
Og ja, det ser da også bare knaldgodt ud og minder samtidig en om, at man har fortjent det bedste af det bedste!

Christina sagde ...

Kære Karen.
1000 tak for din exponering af min blog idag. Jeg har lært en del nye blogs at kende på den måde. Utroligt hvor mange fine blogs der er derude i blogland.
Stort glad smil fra Christina

EnHeberg sagde ...

Jamen, det er da helt vildt, så flot det er :)
Meget tankevækkende.

Malene sagde ...

Ja, de kloge siger jo, at man derved nemmere tiltrækker sig det man ønsker og at billedet så samtidig er rigtig flot, gør jo kun ideen endnu bedre.

vidunderlige univers sagde ...

Hold da op.. Det kan jeg li at se.. Synliggørelse af sine værdier.. Jeg arbejder med mennesker og benytter coaching og værdier - men denne måde med så meget kreativitet har jeg ikke set før.. Hun er da en kvinde med ben i næsen.. Fantastisk flot..
Egentlig kan det benyttes på alle tænklige måder i alle former for udfordringer i livet.. Tak fordi jeg måtte se med.. ;0)

Fionella sagde ...

For en super idè! Det ser også virkelig flott ut! En orntli inspirasjonsvegg :)

Unknown sagde ...

Iderigt, tankevækkende og super fantastisk kreativt :)

anse sagde ...

det er helt fantastisk.