tirsdag den 12. april 2011

Måske man skulle.....?

Måske man skulle lave så stor en stak, at man kunne fylde skålen???


Måske man skulle regne lidt først, så der bliver nok garn til den ønskede længde på tæppet?



Måske man skulle fylde en mindre skål?
For jeg har dem i flere størrelser....

Måske man bare skulle glæde sig til Påskeferien der begynder om 3 dage?
Måske man så kan få tid til at lave lige så mange pom pom'er man vil?
Og pynte ALLE træerne rundt om sommerhuset i Skagen?

Hvad skal du lave i Påskeferien?

7 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Sjove pompon'er :)
I påsken skal jeg videre med mine små lækre vaskeklude og gæstehåndklæder i bomuldsgarn fra Søstrene Grene og øve mig på at "knække" koden til zig-zag mønstret i dit flotte tæppe. Har nemnlig lovet mig selv ikke at købe garn til det før jeg "kan".

Og haven skal nusses og pudses, det bliver en fryd.

Tak for en meget inspirerende blog.

Mange hilsner fra Ulla

Kirkesjov sagde ...

Vi skal til Sverige i vores lille hytte og bare slappe af! Jeg satser på, at naboen som vanligt har pyntet et træ på grunden efter den svenske skik - med fjer i alverdens farver. det ser så fint ud og festligt ud - lidt ligesom din farverige pynt :-)

God påske, når du og familien kommer dertil!

Kh. Mette

Engelska Villan sagde ...

Å, en sån fin blogg!! Jag älskar alla dina vackra DIY-projekt :)
I påsk åker vi till sommarstugan i Hunnebostrand i underbart vackra Bohuslän, för första gången i år. Det är magiskt!
Stor kram till dig/Anna

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Vi skal bygge lejlighed, men mon ikke der også bliver tid til et øjebliks ro i sofaen med hækletøjet mens manden saver og borer.. God påske. Johanne

Cat sagde ...

Så fine farver dine pompon er;).
Jeg har forsøgt mig med pompon blomster uden
den smarte pompon-maker du har.
Sådan en må jeg da eje.. Og i påsken er det
bare afslapning i stor stil:)

lida sagde ...

jeg har først påskeferie om godt en uge.... men forhåbentlig skal den bruges bag på en Harley og med lidt uafsluttede projekter fra strikkekurven:-)

fantastiske farver i dit tæppe og dine pompommer:-)

Trine sagde ...

Hvor er det nogle flotte billeder og farvekombinationer. Og så er du bare dygtig med den der hækelenål.