mandag den 11. april 2011

Dekorations kat

Jeg tror det var i "Nordlys" jeg første gang så en kat jeg tillod mig at kalde:
"Deko mis".
Den passede perfekt ind i billedet...var hvid og lækker.
Det var ved samme lejlighed jeg kom til at sige, at hvis vi NOGENSINDE
skulle have kat, så skulle den være så lækker, at den passede ind i looket i hjemmet.
(Dengang hadede jeg katte, men jeg kendte jo helleri kke vores Atico endnu så det var jo let at stille krav
i det håb det så aldrig lykkedes)....


 Men da jeg fotograferede vores elskede Atico i sofaen i går kom jeg til at tænke på det igen.
Nu er spørgsmålet bare, om det er puden der kom til at tilpasse sig katten, eller om katten bare kom til at passe ind i farverne vi havde allerede???

Men OK, der er da lidt deko mis over ham ikke?

10 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Han er i hvert fald en "lækkermis"

Jenny sagde ...

han er super dejlig!

Fjordlykke sagde ...

Å han er skjønn! Terapi å se på en sovende katt. Du må ta en titt innom bloggen min i dag og se på min lille skøyerkatt:)

Klem:)

LineMo sagde ...

Lækker det er han i hvert til fald og så er det vel underordnet hvad der kom først ikke.

Camilla sagde ...

Han er så lækker, den kat!

Kristiane sagde ...

Han passer da bare SÅ godt ind.. Hvor er det bare en smuk kat.

Tulip sagde ...

Å sånn en nydelig katt du har! Kan nesten høre den male og kose seg der den logger!

Herlig!!

Fru Larsen sagde ...

Det er helt klart en deko mis du har. Hvor er han da superskøn. Han ser rigtig vamset og lækker ud. Hilsen fra en stor katteelsker:))

Unknown sagde ...

sød misser:)

Frau Putz sagde ...

Hi-hi... Helt klart en deko-mis.

Jeg kom til at tænke på vores Robert, da jeg læste dit indlæg. Han er rød og hvid - og formår at finde lige præcis de steder, hvor hans farver danner en fantastisk kontrast.
Som f.eks. sengetøjet med de lyseblå blomster.
Jeg har ham ofte mistænkt for at have en udpræget farvesans - omend hans lugtesans lader noget tilbage. Et andet af hans yndlingssteder for en lur er nemlig bunken med Gemalens svedige, ildelugtende løbetøj... ;)

~ Karina