tirsdag den 12. april 2011

Frø fra Frøbutikken

Jeg har lige haft den bedst webshop oplevelse jeg kan mindes.
Claus Dalby havde været så sød at hjælpe min datter Ida Katrine på 8 år med et link, da han var på besøg hos os i sommerhuset i Skagen, så jeg kunne købe frø til de allerstørste solsikke, for det har hun bare drømt om siden sidste sommer.
Linket er HER. Tak for hjælpen Claus.
Jeg bestilte lørdag eftermiddag. og under en time efter ordrebekræftelsen var modtaget pr. mail, kom der en mail, at pakken var afsendt. Og i går ankom kuverten...altså MANDAG formiddag.
Og se lige en skøn indpakning:

Jeg skulle da lige prøve frø til forskellige blomster, der er spiselige i salater også.
Hvem vil ikke gerne kunne dekorere salaten med blå eller pink eller lilla blomsterblade på en sommerdag?


Hold da op for en glad Ida Katrine der nu skal vente på at solsikkekernerne sætter blade så de kan plantes ud når solen og varmen tager lidt mere fat.
Med i pakken var en ekstra gavepose med frø og en personlig hilsen.
Bedre kan man da ikke få det vel?

Og mig, jeg skal da ind og se hvad der mere er at byde på i FRØBUTIKKEN.
Jeg sidder lige og tænker at man kan sende frø som påskeæg til dem man holder af....
når nu den webbutik virker så godt. (klik på linket og se bedømmelsen i Trustpilot)
nåh ja, modtagerne skal da måske lige have en have eller et par altankrukker for at det dur som gave.

8 kommentarer:

Frk. Ranke sagde ...

Tak for tippet, det ser fedt ud. Den "butik" skal jeg lige have tjekket ud. Jeg plejer at købe mine frø ved Camilla plum, men jeg skal lige se nærmer på det link.

Og god ide at bruge det som påskeæg..

Louise

Finn og Eva sagde ...

Ja du har helt ret, der er tænkt på detaljen når der kommer pakke fra dem, har købt Pragtsnerler i blå og pink, som nu er så store at de kan plantes ud og Stevia en plante hvor bladene er så søde at den kan erstatte sukker, men det skal jeg lige prøve inden den kan få ros med på vejen.Der bliver iøvrigt eksperimenteret medicinsk med denne plante, meget spændende.
God dag Eva

Diktesoph sagde ...

Wow! Man får jo helt lyst til at så en hel masse :)

Unknown sagde ...

Tak for tippet, har lige været inde og købe solsikkefrø til min datter Karoline på 4 - dem ved jeg hun bliver glad for.

Line sagde ...

For en nydelig frøbutikk - den må jeg prøve! Vi sår også kjempesolsikker i hagen og det er virkelig fascinerende for både små og store å se hvordan de klatrer mot himmelen ...
Så fint du har det i din verden!
Hilsen fra en ny leser,
Line

Stella Dea sagde ...

Tusind tak for linket Karen. jeg trængte lige netop til noget ny inspiration og denne her ser sød ud. Hør nærmere når jeg når så vidt i planerne. held og lykke med frøene.

Anonym sagde ...

Den butik kan jeg også klart anbefale. Jeg handlede der til Mors dag sidste år. De har masser af sjove frø, hvor planterne kan spises. Blomster, krydderurter og lign. Og så er indpakningen altid et køb værd

Marina sagde ...

Der har jeg også handlet et par gange. De har simpelthen den fineste indpakning, lige til at blive (have) glad af.

Held og lykke med solsikkerne og alt det andet skønne.