søndag den 24. april 2011

Kunstner(net)værket


Jeg har modtaget en mail fra Rikke, som jeg kender fra kreativt blogtræf sidste år i Silkeborg.
Hun har fået en kæmpefin idé til alle jer der laver kunst, billeder etc. som gerne vil være med til at dele erfaringer. Jeg er jo i den grad fortaler for dele tanken og det at udveksle erfaringer, så det skal I da lige have med. Det må gerne  gives videre og eller send linket her til nogen, hvis du ikke lige selv er målgruppen.

Her følger Rikkes tekst:

KUNSTNERVÆRKET.
Blogverdens kunstnernetværk er født.
Er du kunstner, eller kender du nogen...(der kender nogen?) der kunne tænke sig, at være med til at skabe et dynamisk, energisk netværk her i Blogland.
Et netværk hvor vi kan inspirere hinanden, hjælpe hinanden, give kritik, give tips, linke og lokke med alskens lækre kunsttiltag.
En inspirationsforum, hvor vi kan bruge hinanden som sparringspartnere.
Besøg min blog og meld dig. Jo flere jo bedre!

Det nemmeste er selvfølgelig, hvis du selv er blogger, så vi også kan kigge med hos dig, men alle er velkomne til at give kommentare, give inspiration, følge med på sidelinjen og ikke mindst sprede budskabet (lån gerne billede)

På Glædeligt Gensyn hos RikkeRøjkjær

Kig ind HER Og kom med din kommentar til Rikke. Måske I kan få udveksling af kunsterfaringer i gang sammen.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Kære Karen. Kæmpe tusind tak fordi, du vil hjælpe mig med at komme længere ud i blogland...din altid hjertlige dele-tanke gør mig så glad. Mange kærlige påskehilsner
fra Rikke