fredag den 15. april 2011

Håndarbejdsplaner i Påsken?

Denne Påske skal jeg have noget aqua garnfarver med i sommerhus.
I år har jeg rigtig kig på aqua farver, både de blå og de mintgrønne, ja og andre pasteller også naturligvis.


Og i Påsken skal jeg have hæklet nogle æg i Søstrenes bomulds garnfarver.
 Alle de første æg jeg har vist på bloggen var af de skønne Havblik fra Tante Grøn.
Har du håndarbejdsplaner for Påsken?
Uh, jeg glæder mig....der er ganske få timer til ferien begynder for mig.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikke skønne farver du skal have med. Jeg håber jeg får syet et patcwork tæppe, de dage jeg er hjemme, og tager vi i campigvognen kommer det på begyndte hæklede tæppe med.

Unknown sagde ...

Der skal hækles og så har jeg klippet stoffet til en kjole der skal syes.

Reelt starter min påskeferie først på torsdag, da jeg skal på arbejde onsdag (Har fri mandag og tirsdag)

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg venter en pakke fra min ynglings garnpusher. Jeg har lige fået mail om at pakken ER afsendt.

Deri er en masse skønt bomuld/hør garn. Så et nyt projekt skal der startes, hvilket ved jeg ikke før garnet er i mine hænder.

Vi skal bare have så mange gæster hele påsken, så jeg er bange for at det bliver minimalt hvor meget strikkepindene kommer i brug. Altså ikke fordi jeg er ked af at skulle have gæster;0D jeg er sikker på I forstår hvad jeg mener. Nyt garn og ingen tid!!!!!!

Frujensensunikum sagde ...

Skønne farver de "Søstre" køre med.

Det er sjovt som farverne variere alt efter årstid og stemninger, jeg har nu i snart fire måneder kun malet med de grønne/gule og blå nuancer i mine malerier - slet ikke farve jeg ellers bruger.

Jeg skal både have gang i symaskine/ strikkepinde og haveredskaber i påsken hvis kræfterne ellers holder.
God weekend/påske

Unknown sagde ...

Hei på deg, jeg liker bloggen din så godt, bare elsker de fine egg, jeg har også laget noen etter din oppskrift. Vi skal til København i påsken og da skal jeg kjøpe meg noe garn fra Søstrene Grene. Også skal jeg jakte på retrostoff, får håpe jeg finner noe da. Ha en glad påske, beste hilsner fra Wilhelmines blogg, Norge

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Er også i fuld gang med garnet fra søstrene, skønne farver. Må nok forbi og købe lidt mere. Er igang med et dåbs-projekt. Forældrene har heldigvis ønsket sig en masse hæklede ting som gerne må være hjemmelavede. Så nålen står ikke stille... God påske, for min starter nu !! Kh Johanne