mandag den 25. april 2011

Amerikanske pandekager med Selleberg kirsebærsirup

Jeg havde lige kærnemælk nok, til at vi fik amerikanske pandekager i morges med MASSER af
kirsebærsirup fra Selleberg.

 Den helt rigtige opskrift (efter min smag) finder du HER.
Selleberg Kirsebær sirup køber du i special butikker eller HER.

Og ja, kirsebær sirup synker lige som ahornsirup ned i de små buttede pandekager.
Ganske som når min søsters mand laver dem til os hos dem i USA om morgenen.
AAAAAAHHHHHH! Dejlig luksus til weekend brunch bordet.
Pigerne er også vilde med det, så vi skal passe på flasken :)

3 kommentarer:

Små Stunder.. sagde ...

Det lyder såååå dejligt, med disse pandekager!
Tak fordi du vil dele opskriften

... sagde ...

That looks delicious!

Anonym sagde ...

Uhhh, det ser godt ud :-)

Jeg har faktisk 1 flaske stående, som jeg endnu ikke har taget hul på, fordi jeg ikke har kunnet få mig selv til det....

Mange hilsner
Birthe