søndag den 3. april 2011

Dagens perleblogger?

For første gang i perlebloggerrækken har jeg i dag SELV valgt en perleblogger.
Der var en der meldte fra....(i god tid. Tak for det).
Det er altså ikke en der har skrevet til mig for at blive vist frem i perleglasset I ser i dag.

Bloggen hedder: Erleperle
Alene navnet gjorde det jo oplagt :)
Mette skriver på engelsk og har blogget før jeg overhovedet vidste det fandtes.


 Og så har hun super god stil. Og jeg beundrer hendes mange fantastiske projekter.
Og ikke mindst beundrer jeg mennesket bag det hele.
Sidste vinter var vi i sommerhus sammen en weekend.
Det ville jeg gerne gøre igen.

Her billeder af en skøn pakke jeg fik fra hende for kort tid siden.
Skønne detaljer ikke?
Kig ind til Mette og lad dig rive med.

3 kommentarer:

Marina sagde ...

Endnu engang tak for alle de perler du præsenterer. Erleperle er en dejlig, dejlig klassiker som pynter i ethvert perleglas.

(Og waw for en gave)

Mette sagde ...

:-) kærligst én der lige er vendt hjem fra en energi givende weekend i de svenske sove.

Marie-Louise sagde ...

Ja Mettes blog er klart et besøg værd. Den hører til favoritterne og Mette er det sødeste menneske:-)kan godt forstå at du gerne ville tilbringe en weekend til med hende.