tirsdag den 5. april 2011

At tage hul på noget nyt

Jeg har frygteligt svært ved at tage hul på noget nyt.
Måske fordi jeg bilder mig ind, at jeg da slet ikke fortjener det,
og at en anden har meget mere brug for det end mig?

Denne lille skønne dåse velduftende lækker salve har stået i mit skab siden jeg havde hæklehøns i august og September, for det var der jeg fik den i gave.
Nu elsker jeg den....for jeg har taget hul....og den får hurtigt ben at gå på.
Har du også svært ved at "tage hul på noget"?

6 kommentarer:

Ingerlise sagde ...

Ja, uendelig svært. Jeg bliver ligefrem drillet i vennekredsen fordi jeg ikke pakker/tager hul på nye ting lige med det samme.
Jeg går bare og nyder!
God dag
Ps Den ser altså lidt lækker ud, den creme

Fru Larsen sagde ...

Du er bestemt ikke den eneste, som har det på den måde. Du skulle vide, hvor svært jeg har ved at tager hul på netop en god creme eller en lækker parfume. Øv hvorfor ikke bare tage hul uden alle de betænkeligheder, også NYDE :))

Onkel Anne sagde ...

NEJ!!! Jeg elsker nyt! Så meget, så det er FOR meget! Så send bare dine ting til mig, så tager jeg gerne hul for dig ;)

Irene sagde ...

Jeg har ikke svært ved at tage hul, men svært ved at bruge færdig. Hvis noget er så lækkert, sparer jeg hellt vildt og såmstår der 117 forskellige små slatter, som er blevet harske.... Så brug du bare løs, Karen :-)

barnigjendesign sagde ...

Kjære Karen
Takk for sist og vårt hyggelige møte i Middelfart. Jeg har rent glemt å takke deg og din søte mor for vårt bloggmøte. Det var så morsomt å treffe dere "live" og takk for den søte gaven jeg fikk.
Den skal jeg pynte mitt hus i Son med. Bilder kommer i påsken.
Skal sikkert hilse fra min venninne også. Vi hadde noen flotte dager i Danmark.
Klem!

Fabulousia sagde ...

Jeg kender det! Jeg elsker ubrugte ting. Jeg kan endda præstere at lade-være-med-at-bruge-og-helst-gemme til tingene ikke længere er aktuelle. Min fornuft siger mig, at det er en skam. Tingene skal nydes, mens man kan! Men følelserne siger noget andet, så jow...Jeg øver mig også!