mandag den 25. april 2011

1-2-3 det er en prøve

Hver gang jeg  får fiflet mig til en eller anden ny model, skal den bare lige prøve i et utal af farver.
Først var det den her stak, men som aftenen i aftes skred frem kom der nye til.
(De er ikke fotograferet endnu).


 Men det her er vel også meget homogent, men bare ikke vildt, men stadig sommerligt.
De næste her set lidt sjove ud set fra endenstykket af hele stakken.


Nåh ja, man skal jo prøve lidt før man ved præcis hvordan ikke?
Eller hvordan gør du?

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Klart det må prøves. Jeg er slik som liker det eller liker det ikke i det hele tatt. Så med litt skifting finner jeg alltid det rett for meg. Fine farger og det blir fint. :))

Helle Jescika sagde ...

De er så fine. Jeg er så glad for at du delte opskriften med os. Jeg har lavet min første flagranke. Jeg valgte at hækle dem sammen på en hvis snor,satte dem fast med med en fm i hver hjørne. Nu dekorerer den min tallerkenrække. Hvis du vil kan du se den her. http://mitsted-hellejescika.blogspot.com/2011/04/lidt-af-vores-paskestemning.html?spref=fb

... sagde ...

I think they look lovely!

tusindfryd sagde ...

Øvelse gør mester og udvikler og jo tak der går en del prøver forud for det endelige ;-)
Vimplerne ser helt fantastiske ud!!

KH

Stine sagde ...

Det ser super godt ud!
Jeg skal også igang med sådan en, tror jeg :)