fredag den 5. august 2011

Perleblogger Helle med Mit sted

Der er da ikke noget så herligt, som at vise en andens skønne blog frem.
Igen i dag har jeg glædet mig. Helle har i en længere periode lagt kommentarer af og til. I hvertfald så ofte, at jeg blev rigtig glad, da hun spurgte om en plads på perlebloggerlisten.
Og sikke skønne ting hun laver, med hæklenål, symaskine og god farvesans.


 Og I får da lige et billede til at se, for flere af metervarerne i puden er "mine egne" fra jeg arbejdede
hos Stof og Stil.

Rigtig god fredag

3 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Helle besøger jeg også fast. Dejlig blog ;)

Unknown sagde ...

Så mye fint hun kreerer :) Herlig den lille tassen på nøkkelsnoren!

Ditte sagde ...

Jeg har købt 2 af Helles uglenøgleringe, en til min datter og en til mig :-)