tirsdag den 23. august 2011

"Bare alle dage var ligesom denne"....


"Bare alle dage var ligesom denne"....sagde min yngste datter da vi lidt før 19.00 kørte til basarmøde på hendes skole. (hun blev installeret i et lokale ved siden af med ipad'en og en film).
Den glade mor her, tænkte fluks..."Ja, det har været så hyggeligt at bage sammen og hygge og have tid derhjemme". Men jeg nåede heldigvis ikke at sige noget, for kort efter uddybede hun det: "Ej mor....ligesom i går mente jeg. For der havde jeg violin for første gang, og violin er altså bare det sjoveste fag i skolen nu".

Nåååhhhh i går...OK!

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Ja de kære børn - her går man og tror at vi som forældre er det bedste - men nej, violinen kan du ikke slå;O))

Hvor må det være dejligt at få lov til at spille violin , et fascinerende instrument.

Hanne sagde ...

Måske du er anden violin ;)

amstrik sagde ...

hej
ja det kunne du være kommet gald af sted hihi. ellers tror jeg det er helt rigtig at kalde den dag i havde som en af de rigtig dejlige dage...

Alice Schmidt sagde ...

hehe

Rapuncela sagde ...

yum, delicious, she has become desire:)

Ellen Kathrine sagde ...

ja vi mødre behøver vist ikke have "sort mor samvittigheden" fremme så tit- som man nemt kommer til- for ungerne har jo meget tidligt deres egne og oftest skønne liv :-) men en mor og datter bagedag er nu da også hyggelig for os voksne...

KGaardsted sagde ...

Haha ØV altså!!