torsdag den 25. august 2011

MOST T-shirt give away...meld dig på det indlæg med den rigtige størrelse

Så er der nyt på banen til dig der kan lide MOST.


Most er et forholdsvis nyt mærke, designet og ejet af Tana Kretschmar, som også står bag Småfolk, som mange allerede kender.
Tana ved fra min blog, at jeg er helt vild med MOST, så hun har været så sød, at sende mig 4 t-shirts, så jeg kan lave en GIVE AWAY til jer.
Da der er 4 forskellige størrelser, er der 4  indlæg man kan kommentere på.


HUSK at skrive en mailadresse i din kommentar, hvis du ikke har en blog jeg kan kommentere på.
Find 1 eller flere af de 4 indlæg  og skriv en kommentar på et indlæg der angiver den størrelse du øsnker at deltage i at vinde.

Giveawayen udtrækkes lørdag den 3. September kl. ca. 21.00
Du må selvfølgelig gerne linke til giveawayen og låne billedet o.s.v.

39 kommentarer:

Bettina sagde ...

Størrelse 2, wauu en fed t-shirt. Min mail er: richardtprivat@gmail.com

Maria sagde ...

så fin... og ønsker en størrelse 2, hvis jeg er heldig :-)

leisure - knit sagde ...

Orv, hvor er den fin - og så lige i min yndlingsfarve :) Jeg håber at vinde en i str. 4 :) Klem fra Dorte

Las Cholas sagde ...

Hi and thank you for let me participate!
I need the sice 3!!
I have a link in my blog (http://decolorito.blogspot.com) with your give away!

See you, Chola.

Anonym sagde ...

Hvor er den fed - jeg er med på str. 2 :-)

Mange hilsner fra
Dorte

dortebech@mail.dk

Anonym sagde ...

Sikken en fin give away- krydser fingre og vil også gerne have en str 2 hvis jeg skulle være den heldige

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Fin fin fin, selvfølgelig er jeg med - str 2.

Anonym sagde ...

Sej! str 3. AnnetteN@gmail.com

Mette Ravn sagde ...

Uh, den må da meget gerne sidde på mig. Krydser fingre for en str. 1

Fru Vesti sagde ...

Uhh den er nice, jeg elsker Most og Småfolk <3

Jeg ligge lige mellem en 3 og 4'er, så mon ikke jeg skal nuppe en str 4?

mette sagde ...

ÅH - æææælsker MOST! Ønsker mig rigtig meget den i str 2 :)

Mia sagde ...

Hvor er den dog fed! Ville meget gerne vinde én i str. 4. Hepper på du trækker mig!

Smil fra Mia

Betumle sagde ...

Hold da op, hvor er den dog fin!
Jeg ville gerne vinde str. 2 :)
Mvh Betina
betinalerche@hotmail.com

Canika sagde ...

EJJ hvor er den fin... Jeg er helt klar med på en str.4 ;-))

Camilla A. sagde ...

Det er godt nok en fin t-shirt. Jeg håber, jeg vinder og ønsker mig en str 2.

kattemilla@hotmail.com

Anne O sagde ...

WAOWWWWW.... den er super fin, jeg vil gerne vinde str. 3! Håber på held :D Kh Anne

Anonym sagde ...

Jeg er normalt desværre dårlig til at gå med farver men denne er så fin og elgant. Og så elsker jeg påfugle. Så jeg ønsker mig en str. 1.
Mvh. Sabine
sabinebentsen@hotmail.com

Gaia´s mor sagde ...

Den ville jeg gerne vinde!
Str. 1 skal det så være.
Jeg venter spændt!
Kh Joan

Louise sagde ...

Hvor er den smart... Jeg er en str. 2 :)

Tak for en altid spændende blog.

Vh Louise

Unknown sagde ...

jeg elsker at de laver voksentøj. Har dog endnu ikke været så heldig at få købt en til mig selv.. tilmelder mig hos dig og håber på en størrelse small... er det nummer 1?
hilsen C

Nathja sagde ...

Jeg ønsker mig en str. 3 :)

FamilienG sagde ...

Uhh hvor fin, en str 3 ville klæde mig ;o)
Gaardsted

Mama-T sagde ...

Whoopwhoop... str 3 vil klæde mig, er jeg sikker på :)

Julie sagde ...

Gosh, hvor er den fin!!!! Jeg er en str. 2 og deler på Facebook :-)

Anonym sagde ...

Wie hvor er den fin:) jeg er på str 1 :) mvh Stine Sørensen - stine1111@hotmail.com

Anonym sagde ...

ej hvor er de flotte, jeg bruger str. 2. Hilsen Anja (tunehus_1@hotmail.com)

Anonym sagde ...

Jeg sætter mig på en størrelse 3 og håber, at jeg er en af de heldige? :-)
Kit (kitmalene@ofir.dk)

Pia sagde ...

wow min yndlingsfarve :-) Jeg kunne godt bruge en str. 4 :-)

Sarah sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sarah sagde ...

uha den er bare så fin:) håber det bliver mig der vinder!
jeg tror jeg er en str 2(måske 3), alt efter hvor lille den er i størrelsen/hvor tæt den sidder (normalvis en str 40/M-L)

Kh Sarah

sadalou@hotmail.com

Bex sagde ...

Str. 2 - hvor er den bare fin!!
rebekka_steens(a)hotmail.com

Unknown sagde ...

åhh ja. Så fik man lige endnu et behov. Lige præcis et behov for en str TO/2.
Yes Please :-)
RikkeRøjkjær

Anonym sagde ...

Elsker småfolk til mine unger SU buget bliver det sjældent råd til most til mig. Størelse 4 tak kram Katrine Mail: k_scott_petersen@hotmail.com

Grøntved sagde ...

Lækkertb :o) Størrelse 4, hvis jeg skulle vinde :o)

astrid sagde ...

storrelse 2 woold be perfect, love, astrid.

Unknown sagde ...

Den er fed Karen.. jeg ville elske at vinde en størrelse 1... Kh C

Anonym sagde ...

Håber jeg kunne vinde en størrelse 2.... den er super fed! Mvh Trine ( trinebonde@youmail.dk )

Anonym sagde ...

Rigtig lækker og dejlig bluse med et sjovt motiv, jeg kommer helt i sommerhumør her i den kolde og våde tid vi er i. Størrelse 3. Jeg vil også gerne lige benytte lejligheden til at sige tak for de mange flotte og sjove ting du får lavet, jeg gælder mig til at se din onlinebog. Jeg følger dig løbende og var så heldig at hilse på dig i Frederica til messe mvh.
atelier@detkreativeatelier.dk

Unknown sagde ...

Hvor er den fed....kunne godt bruge en i str. 3:-)