søndag den 21. august 2011

Hvem vandt billetter?

Random numbers generated Aug 21 2011 at 12:51:30 by http://www.psychicscience.org/ 

Jeg har ganske simpelt brugt et random nummer system fra nettet til at finde 3 vindere mellem de 91 der har tilmeldt sig Ønskefes konkurrencen om billetter.
Klik på de tre vindertal herover og se om du har vundet.
(Eller måske der lige gemmer sig en fantasktisk blog bag nummeret????)

De 3 vindere skal lige sende mig en mail på:
og oplyse deres post adresse, så sender jeg pakkerne med billetter.



2 kommentarer:

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Hej Karen
Hvor er det da fantastisk at jeg sådan lige for én gangs skyld er den heldige vinder :)
Jeg glæder mig rigtig meget til at besøge messen for første gang!!!
Jeg sender dig straks en mail :)
Kh Tina

Karen Klarbæk sagde ...

De 3 vindere har meldt sig.
Jeg sender billetterne i morgen.