mandag den 1. august 2011

Most webshop og Modemesse forude.

For første gang i adskillige år skal jeg på modemesse i Bella, Øksne og Forum. Nu er jeg jo oprindeligt tøjdesigner, så det bliver fedt med et gensyn og snusen til branchen igen.
Desværre tror jeg ikke det har forandret sig synderligt.
Alligevel er det godt at snuse ind, kigge sig omkring, blogge om det der er mest interessant
til jer, og lige kigge lidt på hvad der bliver mest hot i de kommede sæsoner.
Og så har man København så dejligt belejligt lige ved hånden til "ruten" rundt.
Overnatning på hotel Tusindfryd (turens absolutte højdepunkte).


Og så håber jeg turen indbefatter, at jeg helt tilfældigt kommer forbi
MOST
på messen
MOST har åbnet WEB SHOP!!!!!
(Arrrgh...jeg bliver fattig)

Billederne er af et køb fra seneste sæson.

6 kommentarer:

sine sagde ...

Hov du glemte Tap1, dér hvor aaalt det fede børnetøj holder til :) God tur!

Karen Klarbæk sagde ...

Det tror jeg ikke jeg når i denne omgang :)
Men måske.....

Anonym sagde ...

Du skal at et amut forbi uldahl og få et glas happy pills:-)

Anonym sagde ...

Øv kan slet ikke stave der skulle stå da er smut forbi

hanne ewald sagde ...

hvad dag ? jeg kommer torsdag :-) ses vi?

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for invitation til et smut forbi Uldahl.

Hanne; Torsdag og fredag....lidt her og der.
Hanne vi kan ringe sammen i aften.

Karen