tirsdag den 30. august 2011

Swedish Hasbeens

På modemessen i Forum i begyndelsen af August, stødte jeg på en stand med Swedish Hasbeens.
Var så heldig at jeg fik lov at få "drømmekataloget" med mig.


Se nu bare lige den søde svenske sælger her....som taget ud af dette fantastisk stilfulde univers.
Om det så er bukserne hun har på....(minus 15-20 kg. så ville jeg gerne have sådan nogle).
Skoene kan jeg til alt held passe....



 Og yndlingsstøvlen også.....i kærnelæder farvet.


Tilbageblevne danske træsko fabrikanter....THIS IS IT!!!!
Good taste...nice styles




Og stylingen fejler ingenting.

Er du til Sweedish Hasbeens ligesom mig, eller fik nu nok i 70'erne?

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Er så meget til dem !!
Fik aldrig lov til træsko i 70´erne :-)

metterobl@yahoo.dk sagde ...

En verden uden mine Hashbeens er utænkelig! Jeg nærmest bor i de to par, jeg har + et par fra et konkurrerende firma! Min Mimmi Mouse model vækker beundring mange steder. Hurra for svenske Hashbeens! Lige nu står der et par støvler på ønskesedlen. God tirsdag.

Libbie sagde ...

FUUUCK hvor er de fede!
Men tænker lidt om de larmer ligeså meget (tramp,tramp) som de gjorde da vi var børn??
:)
Min mand ville dø hvis jeg kom gående i dem, men drømme det er jeg god til :)
kh Libbie

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Der er altså meget nostalgi i det billede med sælgeren. Plinten er magen til den, der stadig er et hit i min lokale idrætsforening.

Jeg er helt vild med tasken på plinten.

Jeg har ingen træsko. Men looket af disse gør, at jeg kunne overveje det. Men jeg spørger ligesom Binemor om de stadig larmer???

Lavendel sagde ...

Elsker dem, har to par!!

hanne ewald sagde ...

simpelthen skide flotte :-)God stil !

Kisser Laptern sagde ...

Jeg stod og beundrede dem i Stockholm i sommers.

Mette Kirstine sagde ...

Jeg er helt vild med dem. Må eje et par på et tidspunkt. Jeg husker tydeligt mine træskostøvler fra 70'erne.

Trine (groovy baby) sagde ...

Som dig er jeg fuldstændig forgabt i Swedish Hasbeens. Jeg kan også varmt anbefale Sweet Caroline. De kan altså trylle med træ og læder, de svenskere.

Kram