mandag den 22. august 2011

Jeg bliver helt nostalgisk

Forleden på Formland fik jeg fingre i det lille katalog jeg har vist forsiden af den anden dag.
Årsagen til min begejstring er nok lidt nostalgisk fornemmelse....
Jeg har haft en Dumpling Dynasty pung fra en tur til Paris....mener det er næsten 3 år siden.
Siden var der en der fik øje på den, og hun tog dem hjem til sin webshop.
Nu er den ved at være slidt den gode gamle pung.
Jeg overvejer en ny (Helt magen til naturlgivis)
Men måske den lige holder et par uger???

Foto fra kataloget.

Indeni er den helt vildt pink!
Det bliver ikke meget bedre hvis I spørger mig.

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Jeg var der da du købte den :) Det var den mest inspirerende tur jeg har haft til Paris. Tak for de minder :)
Knus.

20 timer sagde ...

Åh Karen...
Jeg havde glemt alt om denne pung, siden du første gang postede et indlæg om den.
Den gang var jeg ikke synderligt vild med den - men det er jeg nu!!
Den er et musthave - og det kan da kun gå for langsomt!
:)

Libbie sagde ...

Den er da super skøn!

Unknown sagde ...

Så fin den er, alltid så mye fint her på bloggen din;) Klem Wilhelmine i norge