onsdag den 17. august 2011

Hæklede splitflag i Boligliv no. 9

Tusind tak til den ihærdige og dygtige redaktion på Boligliv,
for den super fornemme omtale i det nye Boligliv på side 77.
Jeg må hellere gøre det let for alle jer nye der kigger ind i den anledning, at finde lige til opskriften
på hvordan man hækler en række splitflag.
Du finder tuturial HER.
Og lige om lidt kan opskriften downloades HER og udskrives.
Garnet derer brugt på billedet i Boligliv er Havblik fra Tante Grøn, og strikketanterne har være så søde at gøre det muligt at downloade opskriften via deres side.

God fornøjelse.

7 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Sådan! Og tillykke med sejren, du ved, hvad jeg mener :) Mange tak, fordi du deler. Jeg lavede dem sidste år med stor succes :)

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Wow hvor flot, du er da for sej! :D
Jeg skal helt sikkert også have lavet en ranke til juletræet!

Forresten fortalte mit mor at du sætter kursen mod Sydfyn i oktober så der tror jeg da også lige at jeg skal hjem på et lille visit - så jeg håber at kalenderen flasker sig, for så vil jeg da glæde mig meget til at møde dig "live" :D

God onsdag...

Christina Ravn sagde ...

Jeg så det godt igår og den fine omtale er yderst velfortjent!

Anonym sagde ...

Fantastisk! Jeg er netop også i gang med flag både til hjemmet og til julebazar i min søns vuggestue :-)

erleichda sagde ...

så bra! jeg synes de flagene er en kjempe cool ide! og jeg virkelig må lære å hekle !

Kirsten Amstrup sagde ...

De er rigtig, rigtig fine.

Karen Klarbæk sagde ...

Tak !!!

Jeanette, det kunne da være så hyggeligt at ses på sydfyn
Karen