søndag den 14. august 2011

Gratis sprogskole

En af min datters klassekammerater (de er 5. Klasse nu) er kendt for at kunne de klammeste historier og de værste sjofle sange. Altså på den der sjove drengede måde, der gør at alle synes han er helt vildt sød på samme måde som Emil fra Lønneberg.
Forleden i klubtiden, havde han tilbudt gratis sprogskole til sine kammerater.....i bandeord naturligvis.
De skulle gå med om bag ved skolen og så skulle han lære dem så mange ord de kunne nå.
Ældstebarnet her i huset sagde, at hun "slet ikke kendte alle de ord," og lignede en flækket træsko imens.

Jeg elsker altså "uopdragne" drenge, når jeg nu kun har to MEGET SØDE piger.


Billedet af Emil fra filmen Emil fra Lønneberg er lånt fra nettet.

7 kommentarer:

Merete sagde ...

Ja lyder ikke til fantasien fejler noget ;0)
Her i huset har vi en rigtig Emil .... dog nok ikke helt så slem - håber jeg ;0)

Anonym sagde ...

Uha, det kunne sagtens have været mine drenge :) Man kan blive helt forskrækket over ordforrådet! Nogle gange kunne man godt ønske sig 2 søde piger i stedet :)

Unknown sagde ...

Ja, det er da en rigtig Emil! Her i huset har vi "kun" en Emil af udseende, men ikke rigtig af sind.

mette b sagde ...

:D

Prinsesse Suh sagde ...

Frække børn er bare det bedste, og ham er skal nu nok blive til noget. Han er jo meget innovativ og kreativ, hvilket tegner godt for fremtiden!

PUK sagde ...

Du må godt låne mine drenge en dag. De kan lidt af hvert inden for både bandeord, frække vittigheder, sjofle sange, prut og bøvs. Jeg sidder gerne og nørkler med dine søde piger imens;-)

Rie Nielsen sagde ...

Ha ha, hvor dejligt :-)