fredag den 19. august 2011

Formland HURRA !!!

Jeg har været på Formland hele dagen idag.
Og efter jeg fik kigget på trendzonen "White Christmas" glædede jeg mig som en vild til at komme hjem.
Nej nej, den hvide juletrend var super flot...og det var netop derfor jeg bare gerne ville hjem lidt hurtigt.
For hjemme kunne den nye bog fra min bogklub hentes på posthuset
og den er lavet af nøjagtig de samme to damer som har lavet white Christmas på Formland.
Og nu....nu skal jeg have benene op (incl. klumpfoden, som heldigvis holdt til dagen)
og så skal bogen åbnes og NYDES!!!!

 Har lige småbladret....åh....sofa kom hid!!!

8 kommentarer:

Louise sagde ...

Ejjjj den ser god ud den bog.... Når du en gang får bladret lidt i den, kan du så ikke lave et indlæg med lidt fotos fra den:-) :-)

Tror bestemt den skal være et julegaveønske da:-)

Go fornøjelse

Sussi / Sussinghurst sagde ...

hmmmm, hvad mon the white Christmas går ud på, mon vi kan vente billeder?

Klejs sagde ...

Venter også spændt på den bog fra bogklubben...

Anonym sagde ...

Formland, hvor har jeg gået mange kilometer på Formland messerne i årenes løb,træt med ømme fødder,og summende hoved , men altid kom man hjem spræng fyldt med nye ideer man kunne bygge videre på. Altid spændende hvad jule trenden blir .......

Mama-T sagde ...

Ja... hører at du var forbi min søster?! ;)
Håber du snart er bedre i fodtøjet. God weekend :)
Tina

Maria sagde ...

SKØN bog! fuld af en masse gode ideer. Min søsters børneværelser er med i bogen, da hun har lavet nogle kreative løsninger på lidt plads.

God weekend :-)

Karen Marie sagde ...

Uh den ligge på posthuset og vente på mig - tror min lørdag eftermiddag skal bruges i selskab med de to damer :0)

KH og dejlig weekend til dig - Karen Marie

Sine K-J sagde ...

Karen, jeg må simpelthen lige høre dig, for den bog er jo også dumpet ind i min postkasse (dersom du tidligere opfordrede til medlemskab i hin klub). Men min falder fra hinanden!! Rigtig mange sider er løse og falder ud, og dertil er omslaget sat på omvendt, så jeg skal læse bogen baglæns og på hovedet. (ja jeg kan godt vende den om, men det er stu da ikke meningen med sådan en fin, dyr og lækker bog, vel ?? Sådan ser din ikke ud, vel? Tror jeg må have fat i dem i morgen.