torsdag den 18. august 2011

I glas?

Hvorfor er the og kaffe meget finere i glas?

6 kommentarer:

Emilie sagde ...

Hm, te er nok meget finere i glas, fordi man så har meget bedre mulighed for at nyde dens smukke farve. :-)
Det samme kunne vel godt være tilfældet ved kaffe?
Det, at kunne se på væsken, giver næsten endnu mere en lyst til at drikke den...

Margit sagde ...

Ja - så kan man rigtig følge med - jeg kan anbefale en glastekande - (bruger bare min vand kande fra IKEA) og så smide en te blomst i og følge med i hvordan den folder sig ud

x
Margit
Creative Tail

Mia fra Makværket sagde ...

Ja, flot ser det ud, men nogen gange kan det også være lidt problematisk at holde på det til tider meget varme glas. Så må man lige sno en serviet om. Foretrækker dog krus med hank herhjemme :)

erleichda sagde ...

jeg vet ikke om det er bedre...men det er en morsomt forandring for meg . så noe ganger jeg bare serverer megselv kaffe eller te i glass : )

Fiffiga Systrar sagde ...

ja varför är det så? Kanske för att kaffet så vackert lyser igeno liksom.. :) Hittad till din blogg av en slump! ska kika vidare nu.ser supermysig ut! Önskar en fin kväll! / emelie

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Du har helt ret, det ER bare finere i glas og smager bedre!

Jeg kan huske du også var i gang med at hækle en plaid - nu er jeg lige blevet færdig med min:-) Hvis du har lyst til at kigge, er den her

http://tantesoed.blogspot.com/2011/08/se-min-fine-plaid.html