tirsdag den 30. august 2011

DIY strikket splitflag

Nej, det er ikke "min" DIY denne gang, men jeg tænkte lige, at når nu Mette/Lillelyn har været så genial at lave et strikket splitflag inspireret af min hæklemodel, så skal I da ledes til den....Lige med det samme endda.
Du finder DIY på strikkede splitflag HER.
Og du kan jo sy kors på flaget efter min instruktion her.

Billedet er lånt på Lillelyns verden

Jamen hvor herligt, for alle jer der hellere strikker end hækler.
Skal lige skrive at jeg ikke selv har prøvet Mettes DIY endnu....men måske lige en af de nærmeste dage.

5 kommentarer:

Julie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Julie sagde ...

De er da også søde i strik ;0)
Tak for link

Pysselpralinen sagde ...

De är så underbart söta, dina flaggor! Och nu när jag har sett dem i fler färger (så snyggt med lila-rosa toner!) så slipper jag ju deppa mer över att jag inte bor i Danmark och således inte får virka så snygga rödvita flaggor till min julgran.;-)
Din blogg är så härligt inspirerande, färg och pysselrik att jag helst vill surfa runt här hela dagen!

erleichda sagde ...

de er kjempe fine- takk for at du deler : )

Lis sagde ...

Yndige flag. Tak for link.

Kh. lis