torsdag den 11. august 2011

Heldags?

7 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

ja, jeg tror der er store chancer for at få vandkanden fyldt ;)

Lene´S sagde ...

....her i Nordjylland er der tør-vejr...dog mange grå og tunge skyer...men TØR-VEJR ! og lidt vind, så vasketøjssnoren er fyldt og tømt en gang og mon ikk det sidste vasketøj også når at tørre ?? Go´ torsdag, Lene´S

amstrik sagde ...

hej min faste læser nr. 5 hihi.

her hos mig regner det og der ser ud til at det er hele dagen det skal de... det gode ved det er at haven får vand, vandkander og ligende bliver fyldt og ikke mindst fule får sig et hvil fra katten som slet ikke vil ud i det her vejer.

men have en god regnfuld trodag

Pauseknappen sagde ...

Her på den jydske højderyg har det stået ned i lårfede stråler hele dagen :(
EFTERÅR!!??

ullaskovjensen sagde ...

Ja, den dejlige heldagsbyge (man er vel jyde), jog mig helt op i sofaen, hvor jeg fik strikket mit Saltum-sjal færdigt.
Så er der bare lige lidt ender at ordne, og så måske nogle frynser på. Så kør' det. :-)

Signes Mor sagde ...

Vi har snart en sø i baghaven - æv! Og skal til havefest lørdag, så håber virkelig det snart stopper.

Karen Klarbæk sagde ...

Ikke mere regn til mig lige nu...
helst ikke.
Og det på trods af, at jeg først skal lave havearbejde på børnenes skole på søndag.

Karen